Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 4081 razy)

Offline Sławek

  • Master Webmaster
  • Administrator
  • Współpracownik
  • *****
  • Wiadomości: 231
  • Reputacja: +5/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Regulamin
« dnia: Maj 16, 2010, 13:21:54 »
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2013, 08:24:25 przez Przemas »

Offline Sławek

  • Master Webmaster
  • Administrator
  • Współpracownik
  • *****
  • Wiadomości: 231
  • Reputacja: +5/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Regulamin
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2010, 09:12:33 »
REGULAMIN WORTALU „CO-ARTO”
Na forum panuje przyjazna atmosfera, kłótnie na temat wyższości jednej marki aparatu na nad inną nie są tu mile widziane,
wyjątek dotyczy CANONA, OLYMPUSA, NIKONA, PENTAKSA, SONY, FUJI które i tak są najlepsze.
1. Profil:
2.1. Podpis powinien być możliwie krótki. Dobrym rozwiązaniem jest używanie mniejszej czcionki.
2.2. Rozmiar obrazka w podpisie nie może przekraczać 30kB, a jego rozmiar 100×100 pikseli.
2.3. Avatar musi być zdjęciem osoby (twarzy, profilu, sylwetki, zdjęcie może być zmienione artystycznie - ale zmienione
tylko tyle by osobę można było bez trudu rozpoznać), na forum nie ma anonimów i wstydziochów.
2.4. Użytkownicy udostępnią Administracji Wortalu swoje dane kontaktowe (nr tel, nr komunikatora GG ,Tlen, Skype) do
celów czysto administracyjnych i kontaktowych. Dane te pozostaną niejawne dla innych.
2. Zasady wstawiania podpisu (sygnatura)
2.1. Podpis może zawierać maksymalnie 3 linijki tekstu o standardowym rozmiarze (nie używamy tagów <size><\size>).
2.2. Puste linijki są traktowane tak samo jak linia tekstu.
2.3. W podpisie można umieszczać obrazek, którego maksymalne wymiary to 400x50 pikseli oraz o wielkości mniejszej
niż 20 kB.
2.4. Brak obrazka nie upoważnia do większej ilości tekstu.
2.5. Zabrania się wstawiania linków do aukcji i ogłoszeń (Allegro , Tablica) itp. od takich informacji jest odpowiedni dział
forum.
2.6. Podpis przy postach może mieć, co najwyżej 255 znaków.
2.7. Zabrania się dodawania linków do stron komercyjnych, reklam (zarówno link jak nr. telefonu itp.).
3. Zakładanie tematów:
3.1. Zanim założysz nowy temat, upewnij się, czy nie był on już poruszany wcześniej. Użyj w tym celu funkcji szukaj.
3.2. Nowy temat powinien być umieszczony w najodpowiedniejszym dla niego dziale, zgodnym z zagadnieniem
merytorycznym poruszanego problemu.
3.3. Nadaj jednoznaczny tytuł nowemu tematowi - poprawna nazwa tematu to gwarancja na szybkie wyszukiwanie i
czytelne przeglądanie przez użytkowników.
3.4. Tematy ważne dla grupy będą umieszczane w części forum widocznym tylko dla osób zarejestrowanych.
4. Wypowiedzi na forum:
4.1. Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie Forum, tj. Administratorzy mają prawo usuwać/zmieniać
treści niezgodne z regulaminem bez powiadomienia, bądź dopisując uwagę do postu.
4.2. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie pisz czcionką pogrubioną, powiększoną, nie koloruj). Jeżeli już, to
wyróżniamy tylko pewne słowa a nie cały tekst.
4.3. Nie pisz też WIELKIMI literami. WIELKIE litery krzyczą!
4.4. Pisz poprawnie w języku polskim - przestrzegaj ortografii i używaj polskich znaków. Użytkownicy nie szanujący
języka polskiego muszą liczyć się z usuwaniem swoich postów!
4.5. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez użytkowników na łamach forum CO-ARTO treści:
a) zawierających groźby,
b) propagujących przemoc,
c) sprzecznych z prawem (w tym wzywających do popełnienia przestępstw),
d) wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej i seksualnej (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art.
194 - 196 Kodeksu karnego),
e) obscenicznych,
f) obraźliwych,
g) wulgarnych (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.)
h) oszczerczych,
i) uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe,
j) stanowiących przekaz reklamowy,
k) szkalujących osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego),
l) obrażające ludzi i innych użytkowników tego forum,
m) przyczyniających się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4
lutego 1994r.).
4.6. Zabronione jest działanie wymierzone w sprawne funkcjonowanie forum, takie jak dublowanie kont, rejestrowanie
się kilka razy tej samej osoby na różnych kontach, spam i flooding.4.7. Użytkownik publikując cokolwiek na Forum ma obowiązek przestrzegać praw autorskich. Jeżeli będzie cytował
wypowiedź lub fragment artykułu z innego serwisu lub gazety, jest zobowiązany do podania źródła.
5. Kary za wykroczenia na forum:
5.1. Za nie przestrzeganie regulaminu obsługa forum ma prawo nałożyć na użytkownika ostrzeżenie.
5.2. Użytkownik, który otrzymał liczbę ostrzeżeń 3 ma zablokowaną możliwość pisania na forum oraz umieszczania zdjęć
w galerii przez 2 tygodnie.
5.3. Użytkownik, który otrzymał liczbę ostrzeżeń 5 ma zablokowaną możliwość pisania na forum oraz umieszczania zdjęć
w galerii przez 4 tygodnie.
5.4. Nie stosowanie się do niniejszego Regulaminu może skutkować przewidzianymi karami (ostrzeżenia, akceptacja
wstawienia postów po poprzez moderatora, zakaz użytkowania Forum tzw. Ban).
5.5. Każdy użytkownik może odwołać się do Administracji Wortalu na nałożone kary.
6. Usuwane będą konta:
6.1. Na życzenie użytkownika.
6.2. Nieaktywowane, z nieaktywnymi lub nieprawdziwymi danymi (po miesiącu).
6.3. Nieużywane (z zerowymi komentarzami i postami na forum lub brakiem logowania) (po 3 miesiącach).
6.4. Praktycznie nieużywane z logowaniem ale z zerowymi komentarzami i postami na forum, brakiem publikacji
fotografii (po 6 miesiącach).
6.5. Bez ostrzeżenia użytkowników wortalu, uporczywie naruszających zasady niniejszego Regulaminu (pomimo
nałożonych na niego uprzednio ostrzeżeń lub kar w zakresie forum czy też galerii)
6.6. NIE BĘDĄ usuwane konta zablokowane, zbanowane czy w jakikolwiek inny sposób ograniczone administracyjnie.
7. Galerie:
7.1. Osoba dodająca zdjęcia do galerii powinien posiadać prawa autorskie do tych zdjęć.
7.2. Do głównych galerii zdjęcia dodają Administratorzy.
7.3. Każdy użytkownik ma do dyspozycji galerie , w której POWINIEN zamieszczać swoje prace. Zdjęcie powinno być
dobre technicznie, nie większe niż 1024×1024px i 600 kB.
7.4. Każdy użytkownik sam może ustawić poziom dostępności dla swoich albumów.
7.5. Ostatnio dodane zdjęcia umieszczane w albumach które są dostępne dla Gości (osób niezarejestrowanych) mogą
zostać umieszczone w celach promocji wortalu na innych zaprzyjaźnionych stronach.
7.6. Każde zdjęcie umieszczone w galerii musi posiadać swój tytuł, niedopuszczone są tytuły będące nazwami plików z
aparatu ("DSC...", "IMP...", itp)
8. Struktura grupy:
8.1.W grupie CO-ARTO wszyscy użytkownicy są sobie równi ale niektórzy muszą być równiejsi.
8.2.Grupy użytkowników:
a) Administratorzy – osoby dbające o sprawne działanie wortalu,
b) BetaTester i Rzecznik Prasowy – zamknięte grupy pomagające Administratorom,
c) Co-Arto – ścisła grupa Co-Arto,
d) Czeladnik – zaawansowany użytkownik wortalu,
e) Stażysta – nowy użytkownik wortalu.
8.3.Każdy nowy użytkownik zostaje przypisany do grupy Stażysta.
8.4.Aktywność użytkownika na wortalu może spowodować mianowanie go na Czeladnika.
8.5.Każdy zaangażowany użytkownik może zostać przyjęty w poczet grupy Co-Arto.
9. Zmiany w regulaminie:
9.1. Zmiany są ogłaszane w odpowiednim wątku na forum, a użytkownicy są o tym informowani za pomocą wiadomości
prywatnych (PM)
9.2. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie w momencie ich ogłoszenia.
9.3. Administracja może też określić datę w której zmiany w regulaminie wchodzą w życie, o takie sytuacji użytkownicy
zostaną poinformowani, w innych przypadkach zastosowanie ma pkt 7.2
9.4. Osoby które nie akceptują zmian proszone są o informację w celu usunięcia konta na wortalu w terminie max 3 dni
od ogłoszenia zmian, brak informacji po tym czasie oznacza akceptacje regulaminu
10. Polityka prywatności
10.1. Google Analytics.
Niniejsza witryna internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych
udostępnianej przez Google, Inc. („Google”). Google Analytics używa „cookies”, czyli plików tekstowych
umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez
użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na
serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny
przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia
innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również
przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub
w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie użyczała adresu IP
użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. użytkownik może zrezygnować z cookies
wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z
wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe. Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik
wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.
10.2. Polityka plików „cookies”
22 marca 2013 r. weszło w życie nowe prawo telekomunikacyjne wymagające informowania i uzyskiwaniu zgody
użytkowników ws. stosowania plików „cookies” (zwane też po polsku „ciasteczkami”) na stronach internetowych.
Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez stronę internetową odwiedzaną przez użytkownika do jego
urzędzenia (np. komputera, telefonu, tabletu, itp.). Pliki cookies wykorzystują prawie wszystkie strony. Zazwyczaj są
wykorzystywane w przeglądarce użytkownika aby ułatwiać użytkownikom poruszanie się po stronie,
autouzupełnianie formularzy komentarzy, ustawianie preferencji wyświetlania strony przez użytkownika, etc., ale
bywa także, że używane są w niepożądanych celach marketingowych, reklamowych i inwigilacyjnych.
Strona www.co-arto.com wraz ze wszystkimi zawartymi podstronami wykorzystuje tylko przyjazne pliki „cookies”,
aby dostosować stronę do potrzeb użytkowników wortalu oraz umożliwia poprawne działanie poszczególnych
działów strony (np. logowanie do forum).
10.3. Blokowanie plików „cookies”
Pliki „cookies” można samodzielnie zablokować w każdej przeglądarce internetowej odklikując akceptacje
(zezwolenie) na cookies (ciasteczka). W wyniku tego działania mogą nastąpić drobne utrudnienia w użytkowaniu
strony. Więcej informacji o ciasteczkach na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/
Instrukcje wyłączenia/włączenia „ciasteczek” dla popularnych przeglądarek internetowych:
a) Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek
b) Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
c) Opera: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=1581892
d) IE: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/block-or-allow-cookies
11. Ustalenia końcowe
11.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz
Kodeksu Karnego.
11.2. Administratorzy wortalu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności cywilnej, karnej i administracyjnej, za
korzystanie przez użytkowników w sposób sprzeczny z zaleceniami regulaminu.
11.3. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego regulaminu.
11.4. Każdy użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje wszystkie jego
postanowienia.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2015, 14:39:46 przez Przemas »